| Eredivisie | |||
| 1. | PSV | 34 | 84 |
| 2. | Feyenoord | 34 | 65 |
| 3. | NEC | 34 | 59 |
| 4. | FC Twente | 34 | 58 |
| 5. | Ajax | 34 | 56 |
| 6. | FC Utrecht | 34 | 53 |
| 7. | AZ | 34 | 52 |
| 8. | Heerenveen | 34 | 50 |
| 9. | Groningen | 34 | 48 |
| 10. | Sparta | 34 | 43 |
| 11. | Fortuna | 34 | 39 |
Volgende wedstrijd

(aantal stemmen: 113)
Winst FC Utrecht (55%)
| Competitiespel |
| Kaartverkoop | |
Trainingstijden |
Wedstrijd Historie
GRO - FCUWinst FC Utrecht (50%)
fcutrecht.net scc teller
| Publiek: 14.087 |
| Business: 0 |
| FCU Vrouwen: 0 |
| Laatste update: 2 juni |
Agenda
| 27/06: FCU - De Graafschap |
| 04/07: Open dag |
| 24/07: SC Cambuur - FCU |
| 02/08: FCU - Sevilla |
| 09/08: FC Groningen - FCU |
FCU on |
|---|
Club Topscorelijst
| 1 | Gjivai Zechiël | 8 |
| 2 | Dani de Wit | 7 |
| 3 | Victor Jensen | 5 |
| 4 | Artem Stepanov | 4 |
| 5 | David Min | 4 |
Top 5 voorspellers
| 1 | 030 uu19 | 0 |
| 2 | alcoholist | 0 |
| 3 | Alegria | 0 |
| 4 | Amersville | 0 |
| 5 | Aqiel | 0 |
Keuken Kamp Div |
|||
| 1. | ADO | 38 | 89 |
| 2. | Cambuur | 38 | 78 |
| 3. | Willem II | 38 | 68 |
| 4. | Graafschap | 38 | 63 |
| 12. | Jong Utrecht | 38 | 46 |
| 13. | VVV | 38 | 45 |
FC Utrecht Vrouwen |
|||
| 1. | PSV | 19 | 45 |
| 2. | Ajax | 19 | 41 |
| 3. | FC Twente | 19 | 40 |
| 6. | FC Utrecht | 19 | 31 |
| 7. | Heerenveen | 19 | 23 |
Statistieken
Aantal topics: 516
Top 10 posters
Scheidsrechters
Fcutrecht.net
Supporters: 1347
22 User(s) online
waarvan 3 mobiel
LIVESTREAM FC Utrecht - de Graafschap
27-06-2026
Geef je reactie
Reacties
Geschreven door E. Friedel op 27-06-2026 18:50 In geval er dan toch doorgeselecteerd moet worden? Didden, Vesterlund en Horemans hebben bewezen niet te voldoen aan niveau sub- top eredivisie. Eerdhuizen moet dat blessurevrij ook nog tonen. Plus het vertrek van Viergever en Hoorn. Veel werk aan de winkel en geduld betrachten. |
Geschreven door molssie37 op 27-06-2026 18:23 @Masterchef Dank je. Jij snapt het in oedergeval |
Geschreven door Ronnie KB op 27-06-2026 17:35 @ Vakkie G Thanks Ook namens me moedertje |
Geschreven door Masterchef op 27-06-2026 17:35 Jezus hé een weekje in training een oefenpot om een wedstrijdje en het nieuwe idee in de benen en brein te krijgen en hier stort de negativiteit alweer uit de lucht!! Wat een sneu leven heb je dan toch |
Geschreven door Bakker op 27-06-2026 17:30 Geef het elftal en de trainer de tijd. Er komt ook heus nog wel wat bij aan versterking. Komt goed |
Geschreven door Ronnie KB op 27-06-2026 17:15 Je denkt en hoopt ( Man man man wat een treurnis weer. En dan heb ik het uiteraard niet over het voetbal |
Geschreven door Utrechtnoord op 27-06-2026 15:54 Is wel duidelijk dat Van Overeem echt nodig is! |
Geschreven door Uutjenieuwegein op 27-06-2026 15:52 Niks aan de hand de graafschap heeft zelf weinig gecreëerd krijgen 2 doelpunten uit onze fouten. Eerste helft had alarcon/min/cathline minstens 5 doelpunten moeten maken. Alarcon zelfs 2x 1 tegen 1 mis. Gaat wel goedkomen. Nog een basis middenvelder + spits erbij en we zijn er klaar voor! |
Geschreven door Vakkie G op 27-06-2026 15:23 Reactie Correia : https://www.rtvutrecht.nl/sport/4063622/fc-utrecht-trainer-anthony-correia-wil-spelers-graag-uit-hun-comfortzone-krijgen-eerste-oefennederlaag-is-volledig-voor-mijn-rekening |
Geschreven door sideline op 27-06-2026 15:08 Wat gaat dit voor barkas betekenen We weten allemaal dat het een jele goede keeper is maar we weten ook dat hij niet kan voetballen |
Geschreven door Uledo op 27-06-2026 14:59 Het is maar een oefenwedstrijd mensen. Even rustig aan allemaal. We zijn nog geen Barcelona, maar geef het even de tijd en dan komt dat vanzelf wel. We verliezen nu en we zullen nog wel veel meer gaan verliezen de komende tijd. Het is een proces waar we even doorheen moeten met elkaar. Dus houd elkaar vast. Wees lief. Blijf vertrouwen houden. En blijf achter je cluppie staan. UUUUUUUUUUU |
Geschreven door Daantje op 27-06-2026 14:10 Hilarisch hoe mensen na één oefenwedstrijd amper hun emoties kunnen reguleren |
Geschreven door Waaristochmijncaravan op 27-06-2026 14:07 #CorrerieaOut begint nu al -1 |
Geschreven door kerstman op 27-06-2026 14:04 Nog een hoop werk te verzetten pfff |
Geschreven door VI-geroddel op 27-06-2026 13:57 Het is een OEFENwedstrijd. Oranje speelde waardeloos tegen Oezbekistan en Algerije, nu is het stukken beter. Wat een zeikerds zitten toch op het forum. |
Geschreven door basjevo op 27-06-2026 13:14 Spits zou er wel moeten komen en meer! Nog 6 weken om alle spelers goed te bekijken en op elkaar ingespeeld te raken! Geef de spelers en trainer de tijd! Fijn om zoveel jeugdspelers te zien! Transfermarkt gaat in juli open Laatst bewerkt op: 2026-06-27 13:14:46 |
Geschreven door Stif op 27-06-2026 13:05 Tja, je verliest nipt maar het spel ging redelijk gelijk op vond ik. Warm en benauwd weer, laag tempo en veel spelers die een kans krijgen. Correia zal nog veel combinaties uitproberen voordat hij de basis elf weet. Gaan natuurlijk ook nog spelers weg en hopelijk komt er nog een spits bij. |
Geschreven door sword op 27-06-2026 13:01 Dat mensen uberhaupt al een waarde oordeel vellen aan deze wedstrijd is natuurlijk te gestoord voor woorden Laat Correia lekker puzzelen de komende weken. Iedereen krijgt een kans. Het is juist goed dat hij kijkt wat er in de jeugd rondloopt. |
Geschreven door Bunnikforever op 27-06-2026 13:00 De ervaren spelers zijn weg. Een nieuwe style van spelen. In dat kader prima om te zien te wat er nog te verbeteren valt......en dat is veel. |
Geschreven door tejo op 27-06-2026 12:59 Geheel in stijl in mineur begonnen, dit was wel erg slecht, amper KKD nivo, we kunnen alleen maar beter worden. |
Geschreven door basjevo op 27-06-2026 12:58 2e helft bijna heel jong Utrecht valt nog niet veel over het eerste nu te zeggen! Maar dat er nog wat bij moet is wel duidelijk Laatst bewerkt op: 2026-06-27 12:59:02 |
Geschreven door Bok1 op 27-06-2026 12:57 Heerlijk al die positieve geluiden |
Geschreven door GerzoPa op 27-06-2026 12:56 Voor wat het waard is |
Geschreven door Tottenham Hotspur op 27-06-2026 12:54 Het is wel echt heel erg slecht… staan er nu toch wel 7/8 in die echt NIKS in Utrecht 1 te zoeken hebben. Alleen die Kloosterboer misschien, maar de rest is niet veel soeps. |
Geschreven door MaguireEnMarkietBack2FCU op 27-06-2026 12:53 Van de berg ook einde verhaal hoop ik |
Geschreven door Bompa88 op 27-06-2026 12:44 Die Blake is me toch een partij negatief als hij de bal niet krijg. Man man man |
Geschreven door fcufan21 op 27-06-2026 12:42 Heeft iemand de opstelling van de 2de helft? Zie veel spelers die niet in de opstelling staan die ik had gelezen aan het begin |
Geschreven door Vakkie G op 27-06-2026 12:42 Net als je moeder |
Geschreven door Tifone op 27-06-2026 12:41 Mag nog wel wat kwaliteit bijkomen zeg. Grote armoede. |
Geschreven door ouwebok01 op 27-06-2026 12:40 Horremans wat is die zwak |
Geef je reactie













