Wat is je leeftijd?



Wij zijn wettelijk verplicht om te vragen naar je leeftijd. Selecteer daarom hieronder eerst je leeftijd.

Jonger dan 18 Tussen de 18 en 24 Ouder dan 24


Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.



menu menu menu menu menu menu

facebooktwitterrss
Mail
   
Eredivisie
Eredivisie
1. PSV 34 84
2. Feyenoord 34 65
3. NEC 34 59
4. FC Twente 34 58
5. Ajax 34 56
6. FC Utrecht 34 53
7. AZ 34 52
8. Heerenveen 34 50
9. Groningen 34 48
10. Sparta 34 43
11. Fortuna 34 39

Volgende wedstrijd

FC Utrecht

(aantal stemmen: 113)

Winst FC Utrecht (55%)
Gelijk (31%)
Verlies (14%)
Zo 9 Aug 14.30u
voetbal Competitiespel
ticketbox Kaartverkoop

Trainingstijden


Wedstrijd Historie

GRO - FCU

Winst FC Utrecht (50%)
Gelijk (23%)
Verlies (27%)

fcutrecht.net scc teller

Publiek: 14.087
Business: 0
FCU Vrouwen: 0
Laatste update: 2 juni

Agenda

27/06: FCU - De Graafschap
04/07: Open dag
24/07: SC Cambuur - FCU
02/08: FCU - Sevilla
09/08: FC Groningen - FCU

FCU on

Youtube
  • Onvoorwaardelijk FC Utrecht
  • Cafe Galgenwaard met Douvikas, Booth en Barkas
  • Cafe Galgenwaard
  • Utrecht Ultras
  • Halve finale beker FC Utrecht - Ajax

Club Topscorelijst

1 Gjivai Zechiël 8
2 Dani de Wit 7
3 Victor Jensen 5
4 Artem Stepanov 4
5 David Min 4

Top 5 voorspellers

1 030 uu19 0
2 alcoholist 0
3 Alegria 0
4 Amersville 0
5 Aqiel 0

Keuken Kamp Div

1. ADO 38 89
2. Cambuur 38 78
3. Willem II 38 68
4. Graafschap 38 63
12. Jong Utrecht 38 46
13. VVV 38 45

FC Utrecht Vrouwen

1. PSV 19 45
2. Ajax 19 41
3. FC Twente 19 40
6. FC Utrecht 19 31
7. Heerenveen 19 23

Statistieken

Aantal topics: 516

Top 10 posters

Scheidsrechters

Fcutrecht.net
Supporters: 1347

22 User(s) online
waarvan 3 mobiel


LIVESTREAM FC Utrecht - de Graafschap

27-06-2026


 Tweeten



Geef je reactie

Reacties


Geschreven door E. Friedel op 27-06-2026 18:50
In geval er dan toch doorgeselecteerd moet worden?

Didden, Vesterlund en Horemans hebben bewezen niet te voldoen aan niveau sub- top eredivisie.
Eerdhuizen moet dat blessurevrij ook nog tonen.

Plus het vertrek van Viergever en Hoorn.
Veel werk aan de winkel en geduld betrachten.
Geschreven door molssie37 op 27-06-2026 18:23
@Masterchef

Dank je. Jij snapt het in oedergeval
Geschreven door Ronnie KB op 27-06-2026 17:35
@ Vakkie G

Thanks
Ook namens me moedertje
Geschreven door Masterchef op 27-06-2026 17:35
Jezus hé een weekje in training een oefenpot om een wedstrijdje en het nieuwe idee in de benen en brein te krijgen en hier stort de negativiteit alweer uit de lucht!! Wat een sneu leven heb je dan toch
Geschreven door Bakker op 27-06-2026 17:30
Geef het elftal en de trainer de tijd. Er komt ook heus nog wel wat bij aan versterking. Komt goed
Geschreven door Ronnie KB op 27-06-2026 17:15


Je denkt en hoopt ( ) dat zo'n zomerstop goed is, voor een x aantal Utreg.netters
Man man man wat een treurnis weer.

En dan heb ik het uiteraard niet over het voetbal
Geschreven door Utrechtnoord op 27-06-2026 15:54
Is wel duidelijk dat Van Overeem echt nodig is!
Geschreven door Uutjenieuwegein op 27-06-2026 15:52
Niks aan de hand de graafschap heeft zelf weinig gecreëerd krijgen 2 doelpunten uit onze fouten. Eerste helft had alarcon/min/cathline minstens 5 doelpunten moeten maken. Alarcon zelfs 2x 1 tegen 1 mis. Gaat wel goedkomen. Nog een basis middenvelder + spits erbij en we zijn er klaar voor!
Geschreven door Vakkie G op 27-06-2026 15:23
Reactie Correia : https://www.rtvutrecht.nl/sport/4063622/fc-utrecht-trainer-anthony-correia-wil-spelers-graag-uit-hun-comfortzone-krijgen-eerste-oefennederlaag-is-volledig-voor-mijn-rekening
Geschreven door sideline op 27-06-2026 15:08
Wat gaat dit voor barkas betekenen
We weten allemaal dat het een jele goede keeper is maar we weten ook dat hij niet kan voetballen
Geschreven door Uledo op 27-06-2026 14:59
Het is maar een oefenwedstrijd mensen. Even rustig aan allemaal. We zijn nog geen Barcelona, maar geef het even de tijd en dan komt dat vanzelf wel. We verliezen nu en we zullen nog wel veel meer gaan verliezen de komende tijd. Het is een proces waar we even doorheen moeten met elkaar. Dus houd elkaar vast. Wees lief. Blijf vertrouwen houden. En blijf achter je cluppie staan.
UUUUUUUUUUU
Geschreven door Daantje op 27-06-2026 14:10
Hilarisch hoe mensen na één oefenwedstrijd amper hun emoties kunnen reguleren
Geschreven door Waaristochmijncaravan op 27-06-2026 14:07
#CorrerieaOut begint nu al -1
Geschreven door kerstman op 27-06-2026 14:04
Nog een hoop werk te verzetten pfff
Geschreven door VI-geroddel op 27-06-2026 13:57
Het is een OEFENwedstrijd. Oranje speelde waardeloos tegen Oezbekistan en Algerije, nu is het stukken beter. Wat een zeikerds zitten toch op het forum.
Geschreven door basjevo op 27-06-2026 13:14
Spits zou er wel moeten komen en meer! Nog 6 weken om alle spelers goed te bekijken en op elkaar ingespeeld te raken! Geef de spelers en trainer de tijd! Fijn om zoveel jeugdspelers te zien! Transfermarkt gaat in juli open

Laatst bewerkt op: 2026-06-27 13:14:46
Geschreven door Stif op 27-06-2026 13:05
Tja, je verliest nipt maar het spel ging redelijk gelijk op vond ik. Warm en benauwd weer, laag tempo en veel spelers die een kans krijgen. Correia zal nog veel combinaties uitproberen voordat hij de basis elf weet.
Gaan natuurlijk ook nog spelers weg en hopelijk komt er nog een spits bij.
Geschreven door sword op 27-06-2026 13:01
Dat mensen uberhaupt al een waarde oordeel vellen aan deze wedstrijd is natuurlijk te gestoord voor woorden

Laat Correia lekker puzzelen de komende weken. Iedereen krijgt een kans. Het is juist goed dat hij kijkt wat er in de jeugd rondloopt.
Geschreven door Bunnikforever op 27-06-2026 13:00
De ervaren spelers zijn weg. Een nieuwe style van spelen. In dat kader prima om te zien te wat er nog te verbeteren valt......en dat is veel.
Geschreven door tejo op 27-06-2026 12:59
Geheel in stijl in mineur begonnen, dit was wel erg slecht, amper KKD nivo, we kunnen alleen maar beter worden.
Geschreven door basjevo op 27-06-2026 12:58
2e helft bijna heel jong Utrecht valt nog niet veel over het eerste nu te zeggen! Maar dat er nog wat bij moet is wel duidelijk

Laatst bewerkt op: 2026-06-27 12:59:02
Geschreven door Bok1 op 27-06-2026 12:57
Heerlijk al die positieve geluiden
Geschreven door GerzoPa op 27-06-2026 12:56
Voor wat het waard is
Geschreven door Tottenham Hotspur op 27-06-2026 12:54
Het is wel echt heel erg slecht… staan er nu toch wel 7/8 in die echt NIKS in Utrecht 1 te zoeken hebben. Alleen die Kloosterboer misschien, maar de rest is niet veel soeps.
Geschreven door MaguireEnMarkietBack2FCU op 27-06-2026 12:53
Van de berg ook einde verhaal hoop ik
Geschreven door Bompa88 op 27-06-2026 12:44
Die Blake is me toch een partij negatief als hij de bal niet krijg. Man man man
Geschreven door fcufan21 op 27-06-2026 12:42
Heeft iemand de opstelling van de 2de helft? Zie veel spelers die niet in de opstelling staan die ik had gelezen aan het begin
Geschreven door Vakkie G op 27-06-2026 12:42
Net als je moeder
Geschreven door Tifone op 27-06-2026 12:41
Mag nog wel wat kwaliteit bijkomen zeg. Grote armoede.
Geschreven door ouwebok01 op 27-06-2026 12:40
Horremans wat is die zwak



Vorige 1 2 Volgende

Geef je reactie




 

Maxaro Badkamers en Tegels




voorwaarden - cookieverklaring - privacyverklaring
| Didden | El Karouani | Ron Jans | Iqbal | Barkas | Bozdogan | Haller | vd Hoorn | Dani de Wit | Eredivisie | FC Utrecht | Soccer | Galgenwaard | Forum

© 2026 Fansite fcutrecht.net - Development by Aishosting.nl     rss  twitter